Kariera w NaviGate - Asystentka Biura (Warszawa)

NaviGate Sp. z o.o. to firma ekspercka i czołowy dostawca nowoczesnych technologii pomiarowych, w tym systemów bezzałogowych (drony), skanerów 3D i odbiorników GNSS. Jesteśmy między innymi autoryzowanym, Złotym Partnerem DJI Enterprise oraz autoryzowanym dystrybutorem CHCNav. Nasz sukces opiera się na specjalistycznej wiedzy, innowacyjnych produktach, ale przede wszystkim na ludziach – zespole pasjonatów i profesjonalistów.

W związku z dynamicznym rozwojem naszego oddziału w Warszawie i planowaną przeprowadzką do nowej lokalizacji, poszukujemy zorganizowanej i zmotywowanej osoby, która dołączy do naszego zespołu, aby wspierać nas w kluczowych zadaniach administracyjnych i rozwijać swoje kompetencje w obszarze zamówień publicznych.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę sekretariatu firmy, dbanie o wizerunek biura oraz flotę samochodową oddziału, realizację działań administracyjnych zleconych przez Dyrektora działu Administracji i Kierownika oddziału oraz pomoc w realizacji działań poszczególnych działów firmy. Szukamy osoby z zainteresowaniami w obszarze zamówień publicznych, która jest chętna rozwijać kompetencje w tym zakresie.

Wyślij CV

Asystentka Biura (Warszawa)

    * Pola obowiązkowe